govert en jolanda reismee.nl

Malawi

Ons Kenia avontuur ligt inmiddels een maand of 7 achter ons. Voor dit najaar waren er nog geen concrete plannen. Tot dat de GZB ons vorige week belde. Of we tijd hebben voor een klus in Malawi, Zuid-Oost Afrika....

Inmiddels staan de backpacks grotendeels ingepakt, zijn de benodigde reispapieren geregeld, op de valreep toch weer wat verplichte vaccinaties gehaald en vielen zaterdag de malariapillen in de brievenbus. De nodige gesprekken gehad met GZB om ons de taak uit te leggen en alle procedures van kantoor zijn doorlopen om ons veilig weg te sturen. Dan komt er in een week toch veel op je af.

Woensdagavond vliegen we vanaf Brussel met een overstap in Ethiopie naar Blantyre in Malawi, ons werkgebied voor de komende 5 weken.

Niet heel veel voorbereidingstijd, dus alle documenten zullen we in het vliegtuig wel doorspitten. Uiteindelijk gaat de klus pas lopen op locatie, weten we van de vorige trips.

Ook dit keer een financiële klus: een gehandicapten centrum die verbonden is aan een kerk in Blantyre voorziet niet in voldoende eigen behoeften. Samen met de bestuursleden zullen we op zoek moeten gaan naar mogelijkheden tot verzelfstandiging. Een uitdaging, maar daar houden we van.

We gaan jullie de komende weken op de hoogte houden van deze reis en de hopelijk mooie dingen die we weer mogen meemaken. Leuk als jullie ons volgen en laat gerust een berichtje achter.

Hartelijke groet,

Govert en Jolanda

Yvonne

Ooooooo wat spannend maar ook heel mooi zo een uitdaging. Succes en volg jullie.

Wim Nederlof

Heel veel succes. Ben benieuwd.????

Anja

Een missie jullie op het lijf geschreven. Veilige reis en succes.

Helena

Wens jullie een hele mooie en gezegende tijd toe! En ik ben weer benieuwd.
Goede en veilige reis gewenst!!!

Zusje Alie

Fijn dat jullie je weer gaan inzetten voor de medemens
Hele goeie reis en doe voorzichtig! Liefs

Diana

Wat een ontzettende mooie, fijne en goede missie gaan jullie weer maken!! Heel veel suc6, kijk uit en ik ga meegenieten van jullie avonturen.
Lieve gr van mij

Adwin en Elly

Een goede reis toegewenst Govert en Jolanda!!

Nico

Heel veel succes en sterkte, maak naast mooie afspraken ook mooie herinneringen!

Rico

Gods zegen voor de komende weken! Mooi dat jullie dit kunnen doen! Keep safe ?

Peter, Claudia, de meiden & Baloo

Héél??véél??succes met dit nieuwe avontuur!! Ben benieuwd naar alle verhalen; goede reis, geniet en keep safe?….?

Willem en Elly

Govert en Jolanda, een goede en veilige reis naar Malawi met een bijzondere missie!
Een gezegende tijd in Blantyre!

Klarinda

Veilige reis! We gaan jullie volgen ?

Danny

Een mooie nieuwe taak weer! Gods zegen gewenst en geniet van het Afrikaanse leven. Tip: pizza eten met Suid-Afrikaanse wors (ergens in het winkelcentrum in een shopping mall op de bovenste verdieping) in Blantyre... ;-)