govert en jolanda reismee.nl

Onderweg naar Kenia

Goedemorgen volgers.

Het is drie maanden geleden dat we terug kwamen uit Sulawesi, Indonesië. We hebben weer een fijne tijd hier met elkaar achter de rug. Kerst, oud en nieuw, wintersport en een aantal verjaardagen. De projecten in Sulawesi worden stap voor stap in gang gezet waar we vanuit GZB bij betrokken mogen blijven. Het loopt allemaal door zullen we maar zeggen.

We voeren ook al enige tijd gesprekken met stichting Kimon, zij zetten zich in voor evangelisatie onder met name kwetsbare kinderen. Stichting Kimon is zoekende naar een format dat projecten in het veld, waar zendelingen naar toe zijn uitgezonden, meer zelfvoorzienend kunnen worden. Er zijn diverse projecten waar ze onze hulp zouden kunnen gebruiken.

Momenteel zijn we onderweg naar Schiphol, om 12.00 brengt KLM ons naar Nairobi, Kenia alwaar we met een busrit van nog een uur of zes zullen door reizen naar Eldoret, in het westen van Kenia.

In Eldoret is de stichting “Happy Rock” gevestigd. Een voormalig weeshuis in het verleden opgericht door een Nederlandse mevrouw. De weeshuizen moesten door de overheid worden uitgefaseerd en de kinderen zijn nu allemaal onder gebracht in pleeggezinnen. De Nederlandse oprichtster is onlangs helaas overleden en de zendingswerkers die “Happy Rock” ter plaatste willen gaan ondersteunen kunnen door omstandigheden momenteel niet vertrekken.

Kimon en Happy Rock hebben ons gevraagd ter plaatse te gaan kijken en te onderzoeken hoe het nu “draait” in Kenia. Is het organisatorisch en financieel op orde en wat is de verwachting voor de toekomst. Zeker voor de weeskinderen is dit natuurlijk enorm belangrijk. Het gaat immers om hún toekomst.

We gaan voor drie weken naar Eldoret, hopelijk hebben we dan eea inzichtelijk. Gelukkig weten we een klein beetje waar we terecht komen, in 2019 zijn we met onze kids ook bij Happy Rock geweest.

Een mooie maar ook spannende opdracht, hopelijk kunnen we wat betekenen voor Kimon en Happy Rock, maar het allerbelangrijkste zijn natuurlijk de kwetsbare weeskids….

We houden u op de hoogte, voorlopig staan we nog lekker in de file richting Schiphol.

Rico

??❤️

Jose

Wij wensen jullie een veilige reis! En sterkte en zegen met jullie opdracht.?❤️?liefs

Caroline

Weer een mooie uitdaging! Een goede reis gewenst en een gezegende tijd!

Rianne

Goeie reis, plezier, inzicht en zegen gewenst!

Corrie

Wij wensen jullie een goede reis sterkte en een gezegende reis

Claudia

????

Marry de Koning

Een goede reis en gezegende tijd daar !!!

Nico

Heel veel succes en sterkte daar met jullie dankbare werk, we volgen jullie, zorg dat de Rock weer happy wordt!!

Anja

Wensen jullie een mooie, veilige reis. ???

Inge

Goede reis!! ?

Jouke en Helena

Fijn om zo weer mee te kunnen leven en mee te lezen bij jullie nieuwe missie.
Veel zegen gewenst.

Carolien

Fijn dat jullie ons weer op de hoogte houden van jullie reis!
Gods zegen voor jullie!
Liefs ?

Adwin en Elly

Een nieuwe uitdaging.
Een goede reis toegewenst en Gods onmisbare zegen toegewenst!!

Wim en Antoinette

Govert en Jolanda, een goede reis..en een geslaagd missie - door Hem- gewenst!

Danny

Zegen gewenst bij deze nieuwe missie, Govert en Jolanda. Uiteraard volgen wij jullie weer. Ga met God en Hij zal met jullie zijn!

Willem & Elly

Een goede reis en Gezegende tijd!

Karin

Prachtig mooi project. God gaat met jullie mee op reis. We bidden voor jullie en jullie project en vooral voor de weeskinderen
Liefs xxx

Arie en Martina

Veilige reis en Gods zegen gewenst op jullie nieuwe missie
Liefs XX