govert en jolanda reismee.nl

Indrukwekkende vergezichten

Het is inmiddels zondagavond en we zitten voor ons huisje in Windhoek, Namibië. Het is nog erg warm en mosquitos proberen zich op ons uit te leven, wat helaas zo nu en dan nog lukt ook.

We hebben een paar mooie dagen gehad in Kaapstad. Feitelijk is 2 dagen veel te kort dus we moesten keuzes maken in het bezoeken van de hotspots. Toch hebben we best veel gezien. De Chapmans peak gereden, pinguïns gespot op borders beach, natuurlijk Kaap de Goede Hoop bezocht en via Camps Bay en Waterfront naar de Tafelberg gereden waar we vanaf Lions head mooie foto’s van konden maken. Met de auto dwars Cape Town was spannend maar ging uiteindelijk prima.

Vrijdag hadden we de vlucht naar Windhoek en ontmoetten we al diverse mensen van de Nets, de evangelische school, waarvoor we aan de slag zullen gaan.

Ons (gasten) verblijf is wel wat wennen, het is niet groot, geen airco dus best warm en feitelijk in de tuin van andere mensen. Dus qua privacy ook niet helemaal optimaal. Even aanzien of we dit echt willen.

Zaterdag met de auto op pad geweest, giraffen, gnoes en struisvogels gespot en ons verwonderd over de immense grootheid van Namibië. Zo ver je kan kijken zie je de savanne, echt geweldig indrukwekkend.

Zondag een kerk bezocht, geluncht bij de zendingswerkers die hier wonen en ‘s middags een wandeling gemaakt in een natuurreservaat.

Morgen om 8.00 worden we verwacht bij de school en kunnen we opzoek gaan naar alle puzzelstukjes alvorens we deze puzzel proberen te gaan leggen.

Bedankt voor het lezen

Jolanda en Govert

Zusje Alie

Mooi verhaal💖
Succes morgen, liefs

Linda Koster

Leuk om zo over jullie schouder mee te kijken🥰

Diana

Heel veel suc6 vandaag.
Ik hoop dat jullie weer in staat zijn, de puzzel te leggen en de mensen kunnen helpen.
Fijn dit werk te mogen doen

Paul

Mooi om jullie weer te volgen. Ben benieuwd naar de puzzel. Hoeveel stukjes :-)?
Livingstone had ook geen airco, trouwens.
Hoe dan ook: sterkte en zegen!

Jeannette

Bijzonder te lezen hoe jullie leven nu is, zo ver verwijdert van ons leven... ik heb een puzzel op tafel liggen van 1000 stukjes, zo gepiept! ik heb een vermoeden dat jullie puzzel meerdere stukjes heeft en ook iets minder snel te leggen, maar jullie hoeven het Goddank niet alleen te doen. veel zegen in jullie puzzelwerk.

Jouke en Helena

Succes met de puzzelstukjes. Wijsheid en zegen gewenst.

Anja

Jullie gepuzzel, daar komen vast weer mooie momenten en plannen uit! Succes en zo leuk om weer mee te beleven.

Wim en Antoinette

Al heel wat moois tegengekomen op deze reis!
Heel veel suc6 met de puzzel…

Esther

Veel succes !!