govert en jolanda reismee.nl

Op reis naar Namibië

De backpacks staan ingepakt, de voorraad malariapillen is aangevuld en de benodigde documenten zijn geregeld. We zijn (bijna) klaar voor vertrek naar Namibië.

De GZB heeft opnieuw een opdracht voor ons: onderzoek naar capaciteit opbouw voor een evangelische toerusting school in Windhoek, Namibië.

Omdat Namibië best groot is, zo’n 22X Nederland, en we daar ook best veel onderweg zullen zijn, is de trip dit keer 9 weken en zullen we rond 10 december pas weer naar huis komen.

Morgenochtend (8 oktober) brengt Christel ons bij de trein in Barendrecht en vervolgens vliegen we vanaf Schiphol naar Kaapstad in Zuid-Afrika. Daar blijven we tot vrijdag waarna we doorreizen naar Namibië.

En dan zien we wel weer hoe het allemaal gaat lopen. We zien het altijd als een puzzel, maar eerst moeten we op zoek naar de stukjes alvorens we de puzzel kunnen gaan leggen. Het is toch altijd weer spannend.

Ik zal proberen regelmatig een stukje te schrijven en wat foto’s te plaatsen. Alles hangt af van de tijd die we hiervoor hebben en waar we uithangen. Het zal net als alle andere missies ook nu zo zijn: Never a dull moment in Namibië. Maar goed, we weten dat we ook dit keer niet alleen gaan!

Superleuk als u en jij ons ook op deze reis weer wilt volgen en zo op de hoogte blijft van deze nieuwe missie.

Hartelijke groet van Jolanda en Govert

Diana

Jolanda en Govert, ontzettend veel suc6 in het verre Namibië maar ook veel plezier!!
En wat een lange trip dit keer zeg.
Ik ga het weer meebeleven
Goeie reis morgen
Gr.

Caroline

Het is zover... Een goede reis gewenst. Geniet van dit prachtige stukje Afrika!

Wim en Antoinette

Een voorspoedige reis gewenst!

Arie en Martina

Lieve Jolanda en Govert,
Wij wensen jullie een veilige reis toe naar Namibie,
een mooie tijd daar en veel succes en zegen met uitvoeren van jullie opdracht.
Doe voorzichtig en we lezen graag weer mee met jullie avonturen.
Liefs van Arie en Martina

Claudia

HEEL👍🏻VEEL👍🏻SUCCES(!) met jullie nieuwe missie….Kijk énorm uit naar jullie avonturen. Goede reis, doe voorzichtig🙏🏻 en geniet. Dikke💋van ons 4tjes &🐾

Jan-Hendrik en Sonja Kok

We wensen jullie een goede en veilige reis.
Gods nabijheid toegewenst

Zusje Alie

Lieve Govert en Jolanda
Mooie goede reis, doe voorzichtig en we appen ook, liefs❤

Gerrit en Corrie van Houwelingen

Veel succes en een goede reis

Adwin en Elly

Een goede reis toegewenst Govert en Jolanda!!

Carolien

Nogmaals een hele goede gezegende reis toe gewenst!
Doe voorzichtig en geniet 😊 ook van het prachtige land en de vriendelijke mensen daar ! Gods zegen !!!
Liefs Hans en Carolien !

Rianne

Voor straks (of nu) welterusten en voor morgen een goede reis+vlucht!

Veel plezier met de puzzelstukjes!

Bert& José

Goede reis en veel zegen en succes met jullie opdracht!

Melis en Lieneke Duimelaar

Goede reis en veel succes.

Willem & Elly

Een goede reis en Zegen met jullie opdracht! 🙏 Liefs

Patty & Arno

Goeie reis en heel veel geluk met jullie nieuwe avonturen

Anja

Een hele gezegende en goede reis toegewenst 👋

Carolien v P

Een mooie en veilige reis. Ga jullie zeker volgen.
Gr Carolien

Familie Klootwijk

Veel succes en Gods nabijheid toegewenst bij deze mooie opdracht!
Heel leuk om jullie zo weer te volgen.

Danny

Een gezegende reis gewenst weer! Ga met Hem en Hij zal met jullie zijn! Benieuwd naar jullie belevenissen en hopelijk mag het tot grote zegen zijn!

Conny

Hoop dat jullie een goede reis hebben. Zegen gewenst en een mooie tijd!

Andrea

Een hele gezegende tijd en leuk Julie te volgen😊heel veel plezier ook in Kaapstad!! Zeker de tafelberg op gaan!